måndag 11 oktober 2010

Workshop nr 2

Ojoj- vilket gäng som samlades i studiefrämjandets rum lördag den 9 okt.
Jag fick äran att träffa Sanna Nova Emilia- Vilken eldsjäl! Läs vad hon har på gång-en massa viktiga och intressant saker. http://www.truehearteducation.com/. Du är en inspiration för så många därute! Fortsätt med det viktiga arbete som du gör!
Underbara Marie ifrån Skönhetsbyrån var där igen. Hon var även med på den första gången. Vilken ära!
Andra underbara personer var Susanne, Lisa, Samira, Camilla och Eva- Maria. Vilka ideér och tankar.
Jag inväntar på Samiras reslutat- jag kommer absolut att köpa när dessa kommer ut på marknaden.
Camilla och Eva-Maria- Lycka till med era föreställningar. Jag kommer att hålla koll på Er!
Och min vän Lisa- jag hoppas du fick värdefulla tips utav Susanne som jobbar med karriärsrådgivning.
Lycka till Susanne och jag håller alla tummar och tår för dig!
Jag hade gjort om workshopen lite grann sen förra gången och det glädjer mig att det blev till det bättre.
Jag hade fömånen att träffa Inger ifrån Framgångsbyrån några dagar innan och hon gav mig lite tips,råd och en del värdefulla tankar.

Här är en jättefin referens ifrån Sanna Nova Emilia:


"Hanna är en fantastiskt inspirerande workshopledare. Full av energi och glädje samtidigt som hon är tydlig, varm närvarande och personlig. Hennes material och metoder väcker många värdefulla tankar om hur jag vänder hinder till utmaningar och förverkligar mina mål. Upplägget att kunna träffa gruppen efteråt och fortsätta inspirera varandra i den kreativa processen är helt fantastiskt! Tack Hanna!"
Sanna Nova Emilia, 34 år
Verksamhetschef för True heart education

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar