torsdag 2 december 2010

Hur skapar du en bra balans?

Jag har tänkt på en sak och kommer fram till ett ord.
Inställning
Jag "programmera " mig själv för att jag ska kunna agera och hantera dagens händelser.
Samma sak händer om du omger dig med positiv energi eller ord. DU känner dig automatisk att du är en stjärna och klarar av alla uppgifter och utmaningar som kommer din väg. Det handlar alltså om inställning, eller gör det verkligen det?
Alla människor har olika tankesätt och man kan inte säga att någon har rätt eller fel som tänker ett visst sätt!  Vi är alla unika!
Mina tankar går till min inställning. Min inställning till livet gör allt mycket lättare. Min inställning till allt gör allting mycket lättare.
Hur tänker du? Hur skapar du en bra balans i ditt liv?
Bästa hej till dig
Hanna Johansson
http://www.903mojligheter.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar