lördag 5 mars 2011

Intervjuserie med workshop-deltagare :Först ut Den nakna coachen


Linda Örtengren, Nakna Coachen, deltog i min första workshop-grupp och vilken ära att ha med henne!
Här börjar en intervju-serie där Ni får läsa lite om deltagarna ifrån min workshop- först ut Nakna Coachen.

Kan du berätta lite om dig själv (kan vara om ditt företag också)!

Den nakna coachen vänder sig till dig som vill få bättre självkänsla, bli lyckligare och nå framgång. 
Som person är jag både lättsam och djupsinnig med mycket humor och glimten i ögat. Det bästa med att jobba med människor i äkta möten är tillfredställelsen vid minsta lilla förändring hos mina klienter.
Vad har du på gång just nu?

Jag coachar, terapeutar, bloggar, förbereder en lyckoworkshop som jag ska hålla tillsammans med Mattias Leivinger i Maj och ska dessutom ha ett bloggsamarbete tillsammans med Inger Eriksson på Framgångsbyrån. Vi kommer att ge våra läsare en Framgångsvecka med tillhörande dagliga övningar kring ämnet Framgång. 
Hur motiverar du dig själv ?

Jag går igång på inre bilder som är ihopkopplade med känslor som hjälper mig framåt.

Vad eller vem inspirerar dig just nu!

Just nu läser jag en bok som heter Right Riches for You. Jag känner mig jätteinspirerad att skapa mer pengar i mitt liv :)

Vilka är dina förebilder?

Jag har många olika förebilder men bara för att nämna några som allmänheten vet vilka det är så säger jag "Grynet", Blossom och Sir Richard Branson. Alla med en härlig självdistans och som aldrig skulle ta Skit. De står upp för sig själva och det de tror på och det gillar jag.
Vilken dold talang besitter du på?

Jag är expert på dofter. Jag har luktat på allt sen jag var liten och gör det fortfarande. Jag upplever mycket av min tillvaro genom mitt luktsinne på gott och ont.
Skriv ned 5 st positiva egenskaper om dig
Kreativ, möjlighetsfokuserad, lyhörd, närvarande och öppen
Vad är ditt favoritcitat?

"Ingen kan få dig att känna dig mindre värd utan ditt eget medgivande"

Och till slut.....Vad önskar du allra mest!
Jag önskar av hela mitt hjärta att jag ska fortsätta känna tillit till livet.

Bild på Linda Örtengren är tagen av: Johan Marklund
Bild på: Grynet

1 kommentar: